
Jak ses dostal k tomu, v čem chceš podnikat, jak Tě to napadlo?
Má kariéra v online marketingu začala v roce 2020, kdy jsem nastoupil na juniorní pozici specialisty na výkonnostní marketing. Od té doby jsem ušel kus cesty a spustil nespočet kampaní. Pomohl mnoha klientům s jejich obsahem pro sociální sítě nebo technickým nastavením kampaní. Pro nějaké jsem pořádal i workshopy a školení.
Čeho ses na začátku nejvíc bál, co bylo na rozjezdu podnikání nejtěžší?
S klienty pracujeme primárně na kampaních pro Facebook & Instagram. Pokud to ale dává smysl, tak zabrousíme i na LinkedIn, Twitter aka "X" nebo TikTok. Zároveň společně řešíme správné uchopení kreativy a nabídky, která je v dnešním světě online marketing klíčová. To vše stavíme na datech tak, aby byl výsledný dopad co nejlépe měřitelný. Mými klienty jsou jak e-shopy, tak i služby.