Říjen ve znamení hackathonů: Úspěšné projekty a skvělé výsledky


G+SOŠ Hackathon 2024

Jako první proběhl G+SOŠ Hackathon, kde se studenti středních škol utkali v řešení softwarových výzev. V rámci 24hodinového maratonu vznikly projekty, které překvapily svou originalitou i technickou kvalitou.

Mezi představenými projekty byly například:

  • VR úniková hra
  • Hororová videohra
  • Platforma pro kreslení elektrických obvodů
  • Aplikace pro ovocný a nanukový kiosek
  • Výukový materiál zaměřený na kybernetickou bezpečnost

Výsledky soutěže:

  • 1. místo: Tým z INFISu za aplikaci pro ovocný kiosek
  • 2. místo: Gymnázium a SOŠ Rokycany za platformu pro kreslení elektrických obvodů
  • 3. místo: Gymnázium a SOŠ Rokycany za hororovou hru vytvořenou v Unreal Engine

Do soutěže se zapojili studenti z Gymnázia a SOŠ Rokycany, SPŠE Plzeň a INFIS. Akce byla podpořena řadou sponzorů a partnerů, mezi nimiž byly společnosti CertiCon a Eurosoftware, které poskytly ceny i odborné mentory. Další podporu poskytly Fakulta aplikovaných věd ZČU a RT Soft. Spoluorganizátorem akce byl SIT Port.

 

Marketing Hackathon 2024

Marketing Hackathon 2024 úspěšně proběhl v technologickém parku TechTower. Letošní ročník přilákal téměř 40 účastníků, kteří si vyslechli zadání od devíti firem a následně pracovali na zadaných marketingových projektech. Účastníci se rozdělili do sedmi týmů a začali na svých tématech pracovat, přičemž většina týmů pokračovala i přes noční hodiny.

Zadání poskytly firmy: ToyBoy, CrossCafe, Rešl & Kamas, VR Training, Techmania Science Center, Uhumdrum & Floweil, Čočkýna, BagMaster a ICE Factory.

Mentory letošního hackathonu byli zkušení marketéři: Lenka Stawarczyk, Simon Podehradský, Matyáš Vejskal, Miloš Zlesa a Michal Skyva. Kromě mentoringu připravili i inspirativní přednášky zaměřené na marketingové strategie a trendy.

Výsledky soutěže:

  • 3. místo: Tým, který vytvořil vánoční kampaň pro Čočkýnu
  • 2. místo: Tým, který se zaměřil na návrh loga, vizuální identitu a webové stránky pro firmu ToyBoy
  • 1. místo: Tým, který vytvořil strategii pro přilákání návštěvníků na novou expozici Mars v Techmanii

Prezentace projektů hodnotila odborná porota složená z Ondřeje Rudolfa, Dominika Beera a Petra Zápotockého. Akce se konala v rámci Dnů AI.

Obě akce byly součástí aktivit Plzeňského INovačního Ekosystému (PINE), který dlouhodobě podporuje rozvoj inovací, propojuje talentované studenty s praxí a napomáhá rozvíjet dovednosti mladých lidí.







Další novinky

5Gthon je jedinečná příležitost

Objevte potenciál 5G sítě a přispějte k akceleraci zavádění principů SmartCities v České republice . Zlepšete život a bezpečnost v českých městech . Jak? Sestavte tým a přihlaste...

IoT Academy klepe na dveře

Začátek školního roku s sebou přinese také další ročník IoT Academy, která opět proběhne v SIT Port. Pod vedením zkušených odborníků Jana Drexlera a Josefa Fořta z firmy TData...

Naše firmy – neformální setkání škol a firem

Chcete zažít na vlastní kůži, jak to funguje ve skutečné firmě? Naše firmy pořádají 29.8. 2019 projektový den pro školy a firmy, kde studenti prakticky trénují kreativitu, kritické...