Říjen ve znamení hackathonů: Úspěšné projekty a skvělé výsledky
G+SOŠ Hackathon 2024
Jako první proběhl G+SOŠ Hackathon, kde se studenti středních škol utkali v řešení softwarových výzev. V rámci 24hodinového maratonu vznikly projekty, které překvapily svou originalitou i technickou kvalitou.
Mezi představenými projekty byly například:
- VR úniková hra
- Hororová videohra
- Platforma pro kreslení elektrických obvodů
- Aplikace pro ovocný a nanukový kiosek
- Výukový materiál zaměřený na kybernetickou bezpečnost
Výsledky soutěže:
- 1. místo: Tým z INFISu za aplikaci pro ovocný kiosek
- 2. místo: Gymnázium a SOŠ Rokycany za platformu pro kreslení elektrických obvodů
- 3. místo: Gymnázium a SOŠ Rokycany za hororovou hru vytvořenou v Unreal Engine
Do soutěže se zapojili studenti z Gymnázia a SOŠ Rokycany, SPŠE Plzeň a INFIS. Akce byla podpořena řadou sponzorů a partnerů, mezi nimiž byly společnosti CertiCon a Eurosoftware, které poskytly ceny i odborné mentory. Další podporu poskytly Fakulta aplikovaných věd ZČU a RT Soft. Spoluorganizátorem akce byl SIT Port.
Marketing Hackathon 2024
Marketing Hackathon 2024 úspěšně proběhl v technologickém parku TechTower. Letošní ročník přilákal téměř 40 účastníků, kteří si vyslechli zadání od devíti firem a následně pracovali na zadaných marketingových projektech. Účastníci se rozdělili do sedmi týmů a začali na svých tématech pracovat, přičemž většina týmů pokračovala i přes noční hodiny.
Zadání poskytly firmy: ToyBoy, CrossCafe, Rešl & Kamas, VR Training, Techmania Science Center, Uhumdrum & Floweil, Čočkýna, BagMaster a ICE Factory.
Mentory letošního hackathonu byli zkušení marketéři: Lenka Stawarczyk, Simon Podehradský, Matyáš Vejskal, Miloš Zlesa a Michal Skyva. Kromě mentoringu připravili i inspirativní přednášky zaměřené na marketingové strategie a trendy.
Výsledky soutěže:
- 3. místo: Tým, který vytvořil vánoční kampaň pro Čočkýnu
- 2. místo: Tým, který se zaměřil na návrh loga, vizuální identitu a webové stránky pro firmu ToyBoy
- 1. místo: Tým, který vytvořil strategii pro přilákání návštěvníků na novou expozici Mars v Techmanii
Prezentace projektů hodnotila odborná porota složená z Ondřeje Rudolfa, Dominika Beera a Petra Zápotockého. Akce se konala v rámci Dnů AI.
Obě akce byly součástí aktivit Plzeňského INovačního Ekosystému (PINE), který dlouhodobě podporuje rozvoj inovací, propojuje talentované studenty s praxí a napomáhá rozvíjet dovednosti mladých lidí.
Další novinky
5Gthon je jedinečná příležitost
Objevte potenciál 5G sítě a přispějte k akceleraci zavádění principů SmartCities v České republice . Zlepšete život a bezpečnost v českých městech . Jak? Sestavte tým a přihlaste...
IoT Academy klepe na dveře
Začátek školního roku s sebou přinese také další ročník IoT Academy, která opět proběhne v SIT Port. Pod vedením zkušených odborníků Jana Drexlera a Josefa Fořta z firmy TData...
Naše firmy – neformální setkání škol a firem
Chcete zažít na vlastní kůži, jak to funguje ve skutečné firmě? Naše firmy pořádají 29.8. 2019 projektový den pro školy a firmy, kde studenti prakticky trénují kreativitu, kritické...