Letos pořádáme druhý ročník Marketing hackathonu
Marketing hackathon je dvoudenní akce určená začínajícím marketérům i těm mírně pokročilým. Nezáleží na tom, jestli jste student nebo jste již součástí pracovního trhu. Cílem akce je, aby všichni účastníci nasbírali cenné zkušenosti a otestovali si své znalosti. To vše díky reálným tématům zadaným městskými organizacemi a firmami. Účastníci intenzivně pracují v týmech po dobu dvou dnů a dohled nad nimi dělají zkušení mentoři a hosté z marketingového světa. Výslednou práci týmy odprezentují před odbornou porotou, která jim poskytne to nejcennější – zpětnou vazbu.
Znáte význam slova hackathon?
Hackathon je vícedenní akce, při níž účastníci s pomocí mentorů intenzivně pracují na tvorbě a technickém testování vlastního nebo předem určeného nápadu. Jedná se o programátorské maratony, při kterých mají účastníci možnost získat nové kontakty a poznat spoustu nových, stejně smýšlejících lidí. My jsme se rozhodli převést tento koncept do světa marketingu.
Letošní ročník Marketing hackathonu 2.0 se koná 20.–21.10.. Více informací a registrace najdete zde.
Další novinky
Finále Sturtupuj ovládli KeepFresh
Startupuj, program v rámci něhož jsme půl roku přinášeli praxi do škol, se dočkalo svého velkého finále. To proběhlo ve čtvrtek 25. ledna ve velkém sále technologického parku...
První polovina března byla ve znamení zajímavých akcí
Začátek března odstartovala akce BIC Beat vol. 2 pořádaná BIC > Business Innovation Centre Plzeň. Networkingové setkání proběhlo v SeedUp Space v TechToweru a lákalo především na...
Máme vítěze Battle Bots lvl. 2
Se zpožděním, ale přece! Finále Battle Bots lvl. 2 se uskutečnilo včera v prostorách SIT Port. Díky pečlivé přípravě obhájil titul Martin Horešovský....