Špatná reklama je jen špatná reklama
- 15. 3. 23, Středa
- 50 Kč
- Koterovská 152, TechTower
Špatná reklama, taky rek… je špatná reklama. Další workshop letošního roku se zaměří na tvorbu reklamních kampaní a jak si díky špatné reklamě nezničit svou značku.
Světové i domácí reklamní kampaně založené na prvotřídní textařině nám poslouží jako inspirace, jak se vyhnout klišé, stereotypům nebo úplným průšvihům. Na konkrétních příkladech si ukážeme nejrůznější přístupy, tipy a triky, jak na dobrý ideamaking nebo skvělý headline. Budeme společně oslavovat kvalitní práci, protože špatná reklama je možná taky reklama, ale může zničit vaši značku.
Tomáš Novotný začínal jako copywriter v roce 2006 a ve velkých reklamních agenturách pracuje od roku 2008. Působil v Mark BBDO nebo DDB a dnes je na pozici Executive Creative Director ve VMLY&R, kde odpovídá hlavně za kreativu České spořitelny.
V minulosti pracoval na značkách Heineken, McDonald’s, Nike, Mercedes-Benz, Pilsner Urquell, Pepsi, Volkswagen, ČSOB a mnoho dalších. Na kontě má celou řadu ocenění z lokálních i mezinárodních festivalů. Jeho práce byly uveřejněny v prestižním zahraničním magazínu Lürzer’s Archive nebo si vysloužily Creative Excellence Award za celosvětově nejlepší kampaň roku značky McDonald’s.
Přijďte načerpat nový vánek inspirace.
Symbolické vstupné na workshop: 50 Kč
Registrace jsou uzavřeny.
Další akce
Osobní brand
Workshop na téma: Osobní brand Bližší informace již brzy. Workshop začne pravděpodobně v 16:00. Sledujte náš web nebo naše sociální sítě pro další...
Inovujeme Plzeň 2025
Oblíbený technologický festival Inovujeme Plzeň 2025 se blíží! 6. a 7. června se potkáme v technologickém parku TechTower. Čeká vás ukázka dronů a robotů v polygonu, elektromobilita,...
CATAPULSO
CATAPULSO je přelomová dvoudenní akce pro začínající podnikatele! Připoj se k nám a využij jedinečnou příležitost přetvořit své startupové nápady v realitu. Zažiješ strhující...