Porozumění zákazníkům skrze data
- 21. 4. 21, Středa
- Zdarma
- ONLINE
Po prvním workshopu o kvalitativním výzkumu doplní Matez Jindra a Honza Páv letos také pohled na kvantitativní výzkum. Tedy primárně na to, jaká již existující data můžete využít a jak připravit nebo objednat dotazníkový průzkum. To všechno za tím účelem, abyste lépe porozuměli svým (potenciálním) zákazníkům. A nemusíte se bát, že to bude složité. S výzkumnou agenturou Makevision se totiž zaměřují na to, aby se stal výzkum dostupný i malým a středním firmám. Proto přednáší mimo jiné o tom, co zvládne vyzkoumat i nevýzkumník.
Workshop se koná online 21. dubna 2021 od 15:00.
Registrační formulář:
Další akce
Osobní brand
Workshop na téma: Osobní brand Bližší informace již brzy. Workshop začne pravděpodobně v 16:00. Sledujte náš web nebo naše sociální sítě pro další...
Inovujeme Plzeň 2025
Oblíbený technologický festival Inovujeme Plzeň 2025 se blíží! 6. a 7. června se potkáme v technologickém parku TechTower. Čeká vás ukázka dronů a robotů v polygonu, elektromobilita,...
CATAPULSO
CATAPULSO je přelomová dvoudenní akce pro začínající podnikatele! Připoj se k nám a využij jedinečnou příležitost přetvořit své startupové nápady v realitu. Zažiješ strhující...