Porozumění zákazníkům skrze data
- 21. 4. 21, Středa
- Zdarma
- ONLINE
Po prvním workshopu o kvalitativním výzkumu doplní Matez Jindra a Honza Páv letos také pohled na kvantitativní výzkum. Tedy primárně na to, jaká již existující data můžete využít a jak připravit nebo objednat dotazníkový průzkum. To všechno za tím účelem, abyste lépe porozuměli svým (potenciálním) zákazníkům. A nemusíte se bát, že to bude složité. S výzkumnou agenturou Makevision se totiž zaměřují na to, aby se stal výzkum dostupný i malým a středním firmám. Proto přednáší mimo jiné o tom, co zvládne vyzkoumat i nevýzkumník.
Workshop se koná online 21. dubna 2021 od 15:00.
Registrační formulář:
Další akce
Mobility Hackathon ZČU & ČVUT
Městská mobilita: výzva pro nás všechny! 🚋🚗🚦 MHD, křižovatky, zácpy, autonomní tramvaje, elektromobily a další. Městská mobilita je velké téma a potřebuje chytrá řešení....
Brand Marketing Academy
Chceš ovládnout marketing? 🚀 Brand Management Academy ti ukáže, jak na to – od analýzy dat až po kampaně, které opravdu fungují. Staň se tvůrcem strategií, co mají skutečný...
Soutěž: Evoluce na plátně
Jsi umělec s vášní pro tvoření? Věříš, že umění nemá hranice a každé „plátno“ může být novou výzvou? Pojď s námi posunout své umění na další úroveň. Přidej do své...