Porozumění zákazníkům skrze data

  • 21. 4. 21, Středa
  • Zdarma
  • ONLINE


Po prvním workshopu o kvalitativním výzkumu doplní Matez Jindra a Honza Páv letos také pohled na kvantitativní výzkum. Tedy primárně na to, jaká již existující data můžete využít a jak připravit nebo objednat dotazníkový průzkum. To všechno za tím účelem, abyste lépe porozuměli svým (potenciálním) zákazníkům. A nemusíte se bát, že to bude složité. S výzkumnou agenturou Makevision se totiž zaměřují na to, aby se stal výzkum dostupný i malým a středním firmám. Proto přednáší mimo jiné o tom, co zvládne vyzkoumat i nevýzkumník.



Workshop se koná online 21. dubna 2021 od 15:00.


Registrační formulář:

    StartupStudentZaměstnáníJiné

    Při problémech s přihlášením nás kontaktujte na

    email

    SPRÁVA INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace zpracovává osobní údaje jméno, příjmení, emailová adresa, telefon účastníků workshopu z důvodu oprávněného zájmu za účelem organizace workshopu po dobu trvání akce a maximálně do 31. 12. 2021




    Další akce
    14. 2. 25, Pátek
    TechTower, Koterovská 152, Plzeň

    Mobility Hackathon ZČU & ČVUT

    Městská mobilita: výzva pro nás všechny! 🚋🚗🚦 MHD, křižovatky, zácpy, autonomní tramvaje, elektromobily a další. Městská mobilita je velké téma a potřebuje chytrá řešení....

    10. 2. 25, Pondělí
    TechTower, Koterovská 152, Plzeň

    Brand Marketing Academy

    Chceš ovládnout marketing? 🚀 Brand Management Academy ti ukáže, jak na to – od analýzy dat až po kampaně, které opravdu fungují. Staň se tvůrcem strategií, co mají skutečný...

    15. 1. 25, Středa

    Soutěž: Evoluce na plátně

    Jsi umělec s vášní pro tvoření? Věříš, že umění nemá hranice a každé „plátno“ může být novou výzvou? Pojď s námi posunout své umění na další úroveň. Přidej do své...