Brand Marketing Academy
- 10. 2. 25, Pondělí - 9. 6. 25, Pondělí
- 3 490 Kč
- TechTower, Koterovská 152, Plzeň
Chceš ovládnout marketing? 🚀 Brand Marketing Academy ti ukáže, jak na to – od analýzy dat až po kampaně, které opravdu fungují. Staň se tvůrcem strategií, co mají skutečný dopad.
Co získáš:
- Komplexní porozumění marketingu
Naučíš se, jak propojit analýzu dat, strategické rozhodování, kreativní design a efektivní realizaci kampaní – vše v jednom uceleném procesu. - Praktické dovednosti
Kurz tě vybaví reálnými dovednostmi, které můžeš okamžitě použít, včetně tvorby marketingových strategií, plánování kampaní a analýzy jejich dopadů. - Inovace a kreativita
Naučíš se podporovat inovace a využívat je při budování moderních kampaní, které osloví tvoji generaci. - Strategie, co rezonují
Získáš schopnost vytvářet značky a kampaně, které osloví zákazníky a budují dlouhodobé vztahy. - Zaměření na data a výsledky
Osvojíš si práci s daty, díky čemuž budeš moci vyhodnocovat úspěch svých kampaní a neustále zlepšovat výsledky.
Reasons to believe:
– Osvědčený 4D rámec
Kurz je postaven na strukturovaném a prověřeném 4D frameworku, který zahrnuje všechny klíčové kroky marketingové strategie – od analýzy dat až po realizaci kampaní. Tento rámec je navržen tak, aby pokryl veškeré oblasti potřebné k vytvoření úspěšné a funkční marketingové strategie.
– Spojení teorie a praxe
Program kombinuje teoretické základy s praktickými cvičeními, díky kterým studenti získají nejen znalosti, ale i konkrétní dovednosti, které mohou okamžitě použít. Součástí jsou například analýza dat, tvorba kreativních kampaní nebo strategické rozhodování.
– Reálné příklady a případové studie
Kurz využívá příběhy úspěšných značek a praktické příklady z reálného světa. Studenti uvidí, jak byly aplikovány principy, které se sami učí, což posiluje důvěru v jejich účinnost a hodnotu.
Programem vás provede Ondřej Rudolf, který je marketingový stratégem a konzultantem s více než 25letou praxí v oboru. Posledních 15 let se zaměřuje na tvorbu marketingových a brandových strategií pro středně velké průmyslové klienty. Je autorem metodiky “Marketing ve 4D”, která rozděluje práci na řízení značky do čtyř klíčových oblastí a tvoří základ vzdělávacího programu Brand Management Academy. Během své kariéry spolupracoval s klienty z různých oblastí, včetně technologických a průmyslových firem, veřejných organizací i startupů. Mezi značky, které se při této spolupráci významně proměnily, patří Aimtec, BOOT!Q, 2JCP, Rockfin, ŠKODA JS a nebo startupy Espatu a Nextdrop. Ondřejův tým pak realizoval i dlouhodobé kampaně pro Safran, Rodenstock, Konplan, nebo VZP ve spolupráci s McCann Prague.
Akce probíhá od 10. 2. do 9. 6. 2025 každé pondělí od 16:30 (vyjma státních svátků) v TechToweru.
Cena pro studenty 3 490 Kč. Platba probíhá přes GoOut — více informací v e-mailu po registraci.
Další akce
AI v praxi – Jak na efektivní práci s umělou inteligencí
Workshop vás provede základy i pokročilými technikami práce s AI nástroji, zejména jazykovými modely, a ukáže vám, jak získat přesně to, co potřebujete, bez zbytečného...
Mobility Hackathon ZČU & ČVUT
Městská mobilita: výzva pro nás všechny! 🚋🚗🚦 MHD, křižovatky, zácpy, autonomní tramvaje, elektromobily a další. Městská mobilita je velké téma a potřebuje chytrá řešení....
Brand Marketing Academy
Chceš ovládnout marketing? 🚀 Brand Marketing Academy ti ukáže, jak na to – od analýzy dat až po kampaně, které opravdu fungují. Staň se tvůrcem strategií, co mají skutečný...