Brand Marketing Academy

  • 10. 2. 25, Pondělí - 9. 6. 25, Pondělí
  • 3 490 Kč
  • TechTower, Koterovská 152, Plzeň


Chceš ovládnout marketing? 🚀 Brand Marketing Academy ti ukáže, jak na to – od analýzy dat až po kampaně, které opravdu fungují. Staň se tvůrcem strategií, co mají skutečný dopad.



Co získáš:

  1. Komplexní porozumění marketingu
    Naučíš se, jak propojit analýzu dat, strategické rozhodování, kreativní design a efektivní realizaci kampaní – vše v jednom uceleném procesu.
  2. Praktické dovednosti
    Kurz tě vybaví reálnými dovednostmi, které můžeš okamžitě použít, včetně tvorby marketingových strategií, plánování kampaní a analýzy jejich dopadů.
  3. Inovace a kreativita
    Naučíš se podporovat inovace a využívat je při budování moderních kampaní, které osloví tvoji generaci.
  4. Strategie, co rezonují
    Získáš schopnost vytvářet značky a kampaně, které osloví zákazníky a budují dlouhodobé vztahy.
  5. Zaměření na data a výsledky
    Osvojíš si práci s daty, díky čemuž budeš moci vyhodnocovat úspěch svých kampaní a neustále zlepšovat výsledky.

 

Reasons to believe:
– Osvědčený 4D rámec
Kurz je postaven na strukturovaném a prověřeném 4D frameworku, který zahrnuje všechny klíčové kroky marketingové strategie – od analýzy dat až po realizaci kampaní. Tento rámec je navržen tak, aby pokryl veškeré oblasti potřebné k vytvoření úspěšné a funkční marketingové strategie.
– Spojení teorie a praxe
Program kombinuje teoretické základy s praktickými cvičeními, díky kterým studenti získají nejen znalosti, ale i konkrétní dovednosti, které mohou okamžitě použít. Součástí jsou například analýza dat, tvorba kreativních kampaní nebo strategické rozhodování.
– Reálné příklady a případové studie
Kurz využívá příběhy úspěšných značek a praktické příklady z reálného světa. Studenti uvidí, jak byly aplikovány principy, které se sami učí, což posiluje důvěru v jejich účinnost a hodnotu.



Programem vás provede Ondřej Rudolf, který je marketingový stratégem a konzultantem s více než 25letou praxí v oboru. Posledních 15 let se zaměřuje na tvorbu marketingových a brandových strategií pro středně velké průmyslové klienty. Je autorem metodiky “Marketing ve 4D”, která rozděluje práci na řízení značky do čtyř klíčových oblastí a tvoří základ vzdělávacího programu Brand Management Academy. Během své kariéry spolupracoval s klienty z různých oblastí, včetně technologických a průmyslových firem, veřejných organizací i startupů. Mezi značky, které se při této spolupráci významně proměnily, patří Aimtec, BOOT!Q, 2JCP, Rockfin, ŠKODA JS a nebo startupy Espatu a Nextdrop. Ondřejův tým pak realizoval i dlouhodobé kampaně pro Safran, Rodenstock, Konplan, nebo VZP ve spolupráci s McCann Prague.

Akce probíhá od 10. 2. do 9. 6. 2025 každé pondělí od 16:30 (vyjma státních svátků) v TechToweru.

Cena pro studenty 3 490 Kč. Platba probíhá přes GoOut — více informací v e-mailu po registraci.

    StudentJiné

    Odesláním souhlasíte s našimi

    podmínkami zpracování osobních údajů.

    Při problémech s přihlášením nás kontaktujte na

    email.

    SPRÁVA INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace zpracovává osobní údaje jméno, příjmení, emailová adresa, telefon účastníků workshopu z důvodu oprávněného zájmu za účelem organizace workshopu po dobu trvání akce a maximálně do 31. 12. 2025.




    Další akce
    19. 2. 25, Středa
    TechTower, Koterovská 152, Plzeň

    AI v praxi – Jak na efektivní práci s umělou inteligencí

    Workshop vás provede základy i pokročilými technikami práce s AI nástroji, zejména jazykovými modely, a ukáže vám, jak získat přesně to, co potřebujete, bez zbytečného...

    14. 2. 25, Pátek
    TechTower, Koterovská 152, Plzeň

    Mobility Hackathon ZČU & ČVUT

    Městská mobilita: výzva pro nás všechny! 🚋🚗🚦 MHD, křižovatky, zácpy, autonomní tramvaje, elektromobily a další. Městská mobilita je velké téma a potřebuje chytrá řešení....

    10. 2. 25, Pondělí
    TechTower, Koterovská 152, Plzeň

    Brand Marketing Academy

    Chceš ovládnout marketing? 🚀 Brand Marketing Academy ti ukáže, jak na to – od analýzy dat až po kampaně, které opravdu fungují. Staň se tvůrcem strategií, co mají skutečný...