
STARTED
I pro malou firmu může značka znamenat přínos pro marketing a obchod. Jak se odlišit, zaujmout pozornost zákazníků a dovést je k nákupu díky budování brandu? Projděte si nastavením strategie, vytvořením taktického plánu a navržením konkrétních kroků.
o eventu
19. 6. 2024 0:00
TechTower, Koterovská 152, Plzeň
I pro malou firmu může značka znamenat přínos pro marketing a obchod. Jak se odlišit, zaujmout pozornost zákazníků a dovést je k nákupu díky budování brandu? Projděte si nastavením strategie, vytvořením taktického plánu a navržením konkrétních kroků.
Organizátor:
I pro malou firmu může značka znamenat přínos pro marketing a obchod. Jak se odlišit, zaujmout pozornost zákazníků a dovést je k nákupu díky budování brandu? Projděte si nastavením strategie, vytvořením taktického plánu a navržením konkrétních kroků.
Na workshopu se naučíte: najít odlišení a vytvořit brandové sdělení a téma, kterým se věnovat.
Workshop bude trvat 90-120 minut. Start v 16:00.
ANNA MEJSNAROVÁ – Head of Strategy | Taste
Anna je vedoucí strategického týmu v agentuře Taste. Za svou kariéru si sáhla na většinu oborů marketingu. Věří, že začátek funkčního marketingu je u správně nastavené značky. Proto pod značkou Taste Lovebrand učí majitele, branďáky a markeťáky svoji značku milovat, rozvíjet a tlačit všude, kam se dá. Dlouhodobě, konzistentně a s odvahou. Annu můžete poslouchat taky v podcastech na Digichefu nebo potkat na konferenci Brand Restart, kde je obsahovým garantem.
Jméno a Příjmení (vyžadováno)
Váš e-mail (vyžadováno)
Telefon (vyžadováno)
StartupStudentJiné
Při problémech s přihlášením nás kontaktujte na
SPRÁVA INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace zpracovává osobní údaje jméno, příjmení, emailová adresa, telefon účastníků workshopu z důvodu oprávněného zájmu za účelem organizace workshopu po dobu trvání akce a maximálně do 31. 12. 2024.
