Špatná reklama je jen špatná reklama
- 15. 3. 23, Středa
- 50 Kč
- Koterovská 152, TechTower
Špatná reklama, taky rek… je špatná reklama. Další workshop letošního roku se zaměří na tvorbu reklamních kampaní a jak si díky špatné reklamě nezničit svou značku.
Světové i domácí reklamní kampaně založené na prvotřídní textařině nám poslouží jako inspirace, jak se vyhnout klišé, stereotypům nebo úplným průšvihům. Na konkrétních příkladech si ukážeme nejrůznější přístupy, tipy a triky, jak na dobrý ideamaking nebo skvělý headline. Budeme společně oslavovat kvalitní práci, protože špatná reklama je možná taky reklama, ale může zničit vaši značku.
Tomáš Novotný začínal jako copywriter v roce 2006 a ve velkých reklamních agenturách pracuje od roku 2008. Působil v Mark BBDO nebo DDB a dnes je na pozici Executive Creative Director ve VMLY&R, kde odpovídá hlavně za kreativu České spořitelny.
V minulosti pracoval na značkách Heineken, McDonald’s, Nike, Mercedes-Benz, Pilsner Urquell, Pepsi, Volkswagen, ČSOB a mnoho dalších. Na kontě má celou řadu ocenění z lokálních i mezinárodních festivalů. Jeho práce byly uveřejněny v prestižním zahraničním magazínu Lürzer’s Archive nebo si vysloužily Creative Excellence Award za celosvětově nejlepší kampaň roku značky McDonald’s.
Přijďte načerpat nový vánek inspirace.
Symbolické vstupné na workshop: 50 Kč
Registrace jsou uzavřeny.
Další akce
Mobility Hackathon ZČU & ČVUT
Městská mobilita: výzva pro nás všechny! 🚋🚗🚦 MHD, křižovatky, zácpy, autonomní tramvaje, elektromobily a další. Městská mobilita je velké téma a potřebuje chytrá řešení....
Brand Marketing Academy
Chceš ovládnout marketing? 🚀 Brand Management Academy ti ukáže, jak na to – od analýzy dat až po kampaně, které opravdu fungují. Staň se tvůrcem strategií, co mají skutečný...
Soutěž: Evoluce na plátně
Jsi umělec s vášní pro tvoření? Věříš, že umění nemá hranice a každé „plátno“ může být novou výzvou? Pojď s námi posunout své umění na další úroveň. Přidej do své...