Marketing hackathon
Uplynulý víkend byl ve znamení hackerů a dvou hackathonů. Tím plzeňským byl úplně první ročník Marketing hackathonu, který proběhl v Event space SIT Port. Nevšední akce přinesla místo programování dva dny plné marketingových kampaní a kreativních řešení.
Do akce se zapojily jakožto zadavatelé témat organizace města Plzně, konkrétně Vodárna Plzeň, Zoo Plzeň, Městská policie, Plzeň Turismus, Plzeňské městské dopravní podniky a za Správu informačních technologií přinesly svá témata také Drony SIT a SIT Port.
Po úvodní přednášce experta na výkonnostní marketing a analytika Zbyňka Hyráka měli účastníci hackathonu nelehký úkol, a sice odhlasovat 5 témat, která budou ve svých týmech v rámci hackathonu řešit. Poté se rozdělili do týmů a 30 hodinový souboj kreativních řešení, brainstormingu a nových nápadů mohl začít.
V sobotu všechny vzpružila přednáška Milana Formánka, který jak sám říká, boří představy o marketingu tak snadno, jako lze bořit domečky z karet. Jak by taky ne, když má za sebou 14 dlouhých let práce ve společnosti Redbull.
Po finálních prezentacích nakonec porotu, do které usedli pánové Dominik Matušinský, Milan Formánek a Jakub Michl, uchvátil tým Měšťáků. Jak už z názvu vypovídá, největší úspěch tedy mělo téma náborové kampaně, kterou k řešení zadala Městská policie. Druhé místo obsadil tým PMDP a třetí místo si odnesla dvojice, která řešila téma zadané Drony SIT.
Děkujeme všem účastníkům, mentorům, porotcům, speakrům a městským organizacím, že jste byli součástí pilotního ročníku! Všichni dohromady se podíleli na skvělé atmosféře a náladě, která se nesla celou akcí.
Tak zase příště?
Další novinky
Startup CityZen motivuje studenty
Páteční den 12. listopadu jsme přivítali v SIT Portu další výjimečné hosty – zakladatele značky CityZen. Začínali myšlenkou na neobyčejné triko a vyvinuli unikátní triko, na...
Content Combat: Event War
Čtvrteční odpoledne patřilo světu eventů, sociálních sítí a workshopu Content Combat: Event War! Instagram je fenoménem poslední doby a jedním z nejdůležitějších marketingových...
Natáčíme magazín “Kam na školu?”
“Jakou vybrat střední školu, když se ani nemůžeme podívat, jak to tam vypadá?” To si jistě říká spousta rodičů i žáků. Dny otevřených dveří kvůli opatřením...